Consultanta hardware
Categorii
Vizualizeaza celelalte categorii
Altanet - CONSULTANTA ACHIZITII HARDWARE
Va putem oferi, prin partenerii nostri, o gama variata de produse hardware necesare pentru implementarea sau modernizarea infrastructurii sau sistemelor informatice.
Achizitii Hardware
- Servere - Tip tower sau montabile in rack standard de 19 inch;
- Staţii de lucru - uzuale (office) sau dedicate (procesare grafica, video, CAD);
- Echipamente de retea si securitate - switch-uri, routere, firewall-uri;
- Accesorii - monitoare, imprimante, etc.

Consultanta pentru achizitii include:

- Analiza echipamentelor existente, finalizata printr-un raport de optimizare a utilizarii;
- Analiza cerintelor functionale ale sistemului;
- Alegerea si dimensionarea echipamentelor pentru ca sistemul sa fie functional in ansamblul sau;
- Negocierea preturilor in functie de echipamente;
- Negocierea preturilor pentru o eventuala instalare / punere in functiune (unde este cazul);
- Supervizarea lucrarilor de instalare / punere in functiune (unde este cazul);
- Urmarirea garantiei.
De la conceperea unei configuratii viabile in raport cu nevoile dumneavoastra concrete, pana la achizitia echipamentelor si instalarea acestora, firma noastra o sa va insoteasca pas cu pas de-a lungul intregului proces.
Nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon 0351 439 464, in intervalul orar 09:00-18:00. Asistenta telefonica se taxeaza cu 50 RON /ora + TVA si este gratuita pentru beneficiarii abonamentelor noastre de service si mentenanta, abonamente pe care vi le recomandam pentru o buna intretinere a echipamentelor dumneavoastra si, mai ales, pentru a preveni evenimentele nedorite.